Haima implementatie
Wat houdt dit in?
De belangrijkste activiteiten zijn de volgende:
- Contact met 2 procesbegeleiders bij uw vereniging
- Duidelijke communicatie via mail, telefoon en/of video-meetings
- Inrichten van een nieuwe server
- Aanvragen / overnemen domeinnaam van uw vereniging
- Installeren en configureren applicatie
- Koppelen van SSL beveiligingscertificaat aan de domeinnaam
- Aanpassen van kleuren, logo en basisteksten aan de huisstijl van uw vereniging
- Doen van streekgebonden aanpassingen van beeldbankuploadformulieren zoals straatnamenlijsten
alsmede het doen van wijzigingen aan het registratieformulier van bidprentjes - Creƫren en beschikbaar stellen van invulsjablonen voor DokuWiki
- Inregelen mailaccounts en eventuele koppeling met mailadressen van bestuurders
(indien nodig/gewenst) - Koppelen met Google Analytics (indien gewenst)
- Bepalen en aanmaken van gebruikers inclusief toekennen gebruikersrollen
- Gezamenlijk bepalen van contentbeleid voor moderatoren van Haima 1)
- Aanstellen en uitgebreid instrueren van 2 kerngebruikers
- Beschikbaar stellen on-line gebruikershandleidingen
- Ondersteuning bij ingebruikname gedurende de eerste 4 weken
Wat hoort hier niet bij?
- Eenmalige migratie van bestaande website
- Eenmalige migratie van bestaande digitale content vanuit andere on-line en off-line systemen
- Vaste koppeling realiseren met bestaande contentbeheersystemen
- Let op: Bovenstaande is uiteraard wel mogelijk, maar de inspanning en bijbehorende kosten hiervoor dienen per geval apart te worden bekeken.
1)
Concreet: Welke content is wel/niet geschikt om te worden opgenomen in de beeldbank en de wikipedia van uw streek.