Haima implementatie

De belangrijkste activiteiten zijn de volgende:

  • Contact met 2 procesbegeleiders bij uw vereniging
  • Duidelijke communicatie via mail, telefoon en/of video-meetings
  • Inrichten van een nieuwe server
  • Aanvragen / overnemen domeinnaam van uw vereniging
  • Installeren en configureren applicatie
  • Koppelen van SSL beveiligingscertificaat aan de domeinnaam
  • Aanpassen van kleuren, logo en basisteksten aan de huisstijl van uw vereniging
  • Doen van streekgebonden aanpassingen van beeldbankuploadformulieren zoals straatnamenlijsten
    alsmede het doen van wijzigingen aan het registratieformulier van bidprentjes
  • CreĆ«ren en beschikbaar stellen van invulsjablonen voor DokuWiki
  • Inregelen mailaccounts en eventuele koppeling met mailadressen van bestuurders
    (indien nodig/gewenst)
  • Koppelen met Google Analytics (indien gewenst)
  • Bepalen en aanmaken van gebruikers inclusief toekennen gebruikersrollen
  • Gezamenlijk bepalen van contentbeleid voor moderatoren van Haima 1)
  • Aanstellen en uitgebreid instrueren van 2 kerngebruikers
  • Beschikbaar stellen on-line gebruikershandleidingen
  • Ondersteuning bij ingebruikname gedurende de eerste 4 weken
  • Eenmalige migratie van bestaande website
  • Eenmalige migratie van bestaande digitale content vanuit andere on-line en off-line systemen
  • Vaste koppeling realiseren met bestaande contentbeheersystemen
  • Let op: Bovenstaande is uiteraard wel mogelijk, maar de inspanning en bijbehorende kosten hiervoor dienen per geval apart te worden bekeken.



1)
Concreet: Welke content is wel/niet geschikt om te worden opgenomen in de beeldbank en de wikipedia van uw streek.